onsdag 23 december 2009

Julbord på Livstid

Som en julklapp till våra Livstidsvänner har vi – i hållbarhetens och återvinningens tecken – plockat ihop lite julläsning: ett axplock av våra egna favoritinlägg från hela Livstids produktion. Buffétanken är vi ju förtjusta i, såväl när det gäller mat som livet i stort.

Som vanligt hittar vi på en sån här idé med tanken att det ska ge någon annan något, och så får vi minst lika mycket ut av det själva. Här skuttar vi runt bland blogginläggen och upptäcker allt klurigt vi skrivit och faktiskt hunnit glömma bort igen.

Hoppas läsningen ger er också en trevlig stund.

Vi önskar er alla en riktigt God Jul och ett underbart nytt 2010!

Kramar från Maria och Sara

Maria-inlägg
Sara väljer
- Här kommer jag och är "good enough"!
- Från frustrerande väntetid till behagligt mellanrum
- Bitterpitten och jag
- Att skapa sin egen historia
- Längtansrymd

Maria väljer
- Dr Jekyll och mr Hyde
- Att lära av livets bräcklighet
- Choosing what matters
- En hyllning till mitt sommarparadis
- Det här med livspusslet

Sara-inlägg
Maria väljer
- En eufemism räddar min sinnesfrid
- Förtida uttag
- Så skrynklar jag min egen hjärna
- Hjälp att få
- Bloggen - min klickmanick i verkligheten

Sara väljer
- Plura själv!
- Dagens ord: livspussel
- Banalt och bra
- Till Berit
- Tro om gott på salsakurs

Inga kommentarer: